viernes, 22 de febrero de 2008

El meu blog personal.

Quan vaig vore que tenia que crear un blog el primer que se me va passar pel cap va ser "Què és això d’un blog?" No sabia que era, però quan una companya m’ho va explicar vaig recordar que no feia molt de temps vaig visitar el blog d’una amiga per vore unes fotos que allí hi havia penjades.

A partir d'ahí vaig començar a preguntar per averiguar amb més exactitud que era això del blog. Per casualitat, em vaig trobar amb una mestra d'infantil i comentant-li la tasca que havia de realitzar, hem va recomanar la visita a varios blogs de classes d'infantil de l'escola on ella treballa.
Per tant, el primer que he fet abans de ficar-me mans a l'obra ha sigut visitar aquests blogs. En ells he vist les fotos (inclús vidios) dels xiquets de la classe, hi ha també treballs i contes que han elaborat a classe per a que estiguen a l'alcanç de pares i mares, altres mestres... Per a aquestes classes el blog (entre altres moltes coses) és una eina d’emmagatzemament de les seues tasques i a més a més un mitjà de comunicació entre la classe, les families, altres escoles... Realment m'he quedat prou sorpresa, ja que no sabia que en una aula d'infantil puguera tindré tanta utilitat.

A partir d'ahí, tenint ja una visió més pràctica de què és un blog he creat el meu propi blog personal. Se que encara queda molt per perfeccionar, però poc a poc. La veritat és que no m'ha costat molt crear-lo, realament el que més m´ha costat ha sigut decidir-me a començar. Però supose que realment es a partir d'ara quan comença el treball.


No hay comentarios: